welcome to my blogger

Setiap Saat Akan Terus Berlalu......

Rabu, 9 Februari 2011

Ceria bertukar mendung.....

Bangun pepagi, rase segar sgt...mandi ngan air sejuk yang sesejuk embun pagi.hehehe....bersiap nak pergi ke tmpt praktikal dengan hati yang senang namun ada sesuatu yang tiba - tiba mengganggu perasaan ku. Lepas sarapan pagi, aku keluar ke cabang Felda dengan ayh aku untuk naik teksi tapi dengan secara tidak sengaja, ayah tertinggal handset kat umah, terpaksa le pusing balik...lepas ambik handset, terus keluar tapi teksi yang selalu ambik aku dah pn bertolak dan aku terus ditinggalkannya. Terlepas sudah untuk sampai awal ke tempat keje....disebabkan lewat, aku terpaksa naik teksi lain. Sebelum tu, ada sebuah kereta org yang sama Felda nak ajak aku naik untuk hantar ke tempat praktikal tapi aku menolaknya kerana aku tak suka dengan pakcik sorang ni...ayah suruh naik tapi dengan perasaan yang nak marah, aku kata aku tak nak sambil mengeleng kepala dengan kuatnya, (nasib baik tak tercabut kepala....~~hehhehe~~). Aku pun tak pandang pakcik tu....aku jadi geram teramat sangat dengan pakcik tu sbb asyik nak aku naik kereta dia je.sbb prebet ( kereta sapu )...aku lebih suka naik teksi sbb rse selamat kn??????? Lepas pakcik tu blah, ada teksi 1 lagi...teksi pakcik Zaki, ayh kepada member aku...baik dan dia bawa gak kete ngan sederhana laju, so aku blh le smpai awl ckit ke tmpt praktikal tu.~~hehehhe~~selamat sampai tepat. Ingat nak beli mknan utk tengahari nti tp melepas le sbb dh msuk wktu keje...lepas kemas apa yang patut dikemaskan, aku terus buka laptop untuk buat keje FB and Blogger ni. =))
 ~~bkn keje Dreamweaver and PHP~~~
hehehhee......(ptg karang ckit bru wt lee) ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan